ביטוח נסיעות לחול בזמן קורונה

ביטוח טיסה לחול

מגפת הקורונה שנכנסה לחיינו לפני שנה הפכה סדרי עולם והביאה אותנו לשנות את האופן שבו אנו מתנהלים מדי יום. מלבד השינויים השגרתיים שהורגלנו אליו בתקופת הקורונה, חלו גם תמורות בתחום המסחר והתיירות, לרבות תיירות בחו"ל. בעוד שבעבר רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל הייתה פשוטה ומהירה, ביטוח נסיעות לחו"ל בזמן קורונה הוא שונה, וחשוב שתכירו את המידע החיוני על ביטוחים לחו"ל בתקופה הנוכחית.

ביטוח נסיעות בזמן קורונה – מידע חיוני לפני טיסות

הדבר הראשון שעליכם לדעת על ביטוח נסיעות לחו"ל בתקופה הנוכחית הוא שלא ניתן לבטח אתכם עבור יעדים שמוגדרים כאדומים. מרבית חברות הביטוח לא מוכנות לקחת את הסיכון של ביטוח נופשים במדינות אדומות, כך שמומלץ להוריד יעדים מהסוג הזה מהרשימה שלכם.

עבור ביטוח נסיעות למדינות ירוקות תהיה לכם פחות בעיה. חברות הביטוח בישראל מציעות ביטוחים מקיפים עבור נוסעים שמעוניינים לטוס לחו"ל, גם בתקופת הקורונה. חברות הביטוח המקצועיות בשוק מציעות ביטוח קורונה לחו"ל שכולל את הכיסויים הבאים:

ביטוח רפואי

החלק החשוב ביותר בפוליסות ביטוח – בייחוד בתקופת הקורונה. כיסוי מהסוג הזה מאפשר לכם לקבל טיפול רפואי במקרי חירום, כמו פציעה למשל, וחשוב מכך – הוא מכסה אתכם במקרה של תחלואה בקורונה. אם בעת שהייה בחו"ל תידבקו בנגיף, חברות ביטוח מקצועיות יכסו את תוצאות האשפוז שלכם, והן יכסו עלויות של תרופות במרשם, בדיקות, הדמיות, והוצאות רפואיות נוספות.

כיסוי לביטול נסיעה

בתקופה הלא בטוחה הזו חברות תעופה רבות מבטלות טיסות – גם כאלו שמיועדות למדינות ירוקות. במקרים הללו אתם עלולים לחוות הפסדים על כרטיסי הטיסה שלכם, ולכן חשוב שתהיו מכוסים במקרה של ביטול טיסה. כיסוי לביטול נסיעה יאפשר לכם לקבל החזר חלקי או מלא על כרטיסי הטיסה שלכם במקרים שבהם הטיסה שלכם התבטלה, או במקרים שבהם אתם בוחרים לבטל את החופשה בשל סיבות אישיות.

הרחבות לביטוח

טיסה לחו"ל בימים הללו תלויה בבדיקת קורונה. אם אתם מפגינים תסמינים של המחלה או שנדבקתם בה, אתם לא תוכלו לטוס ליעד שבחרתם בו. במקרים רבים מדובר בגילוי שקרוב למועד הטיסה, שכן מרבית החברות מחייבות לעבור בדיקה כשלושה ימים לפני הטיסה. באמצעות הרחבה לביטוח נסיעות לחו"ל בזמן קורונה, אתם תוכלו לכסות את עצמכם גם במקרים של ביטול חופשה ברגע האחרון, ולקבל החזר כספי, לכל הפחות, על ההוצאות שלכם.

שלושת סוגי הכיסויים הללו הם בין הפרטים החשובים ביותר שאתם צריכים בביטוח נסיעות לחו"ל בזמן קורונה. מלבד התנאים הללו, מומלץ גם שתרכשו ביטוח שיכסה אתכם במקרה שתחלו בחו"ל ותצטרכו בידוד מעבר לים, ביטוח עם כיסוי "התראה לפני סגר", ובחברה שתספק לכם מענה בעת הצורך.

רכישת ביטוח נסיעות בזמן קורונה היא חשובה במיוחד, ועליכם לקחת בחשבון שהעלויות של ביטוח נסיעות מהסוג הזה יהיו גבוהות יותר לעומת מחיר רגיל של ביטוחים. תוספות נלוות והוצאות אשפוז פוטנציאליות גם הן יעלו את מחיר הביטוח, ולכן חשוב שתבצעו השוואה של מחירי הביטוח ותבדקו מה כל אחד מציע. בחירה של ביטוח מקיף תאפשר לכם לטוס בראש שקט גם בימים הלא שקטים הללו, ועם השוואת מחירים מקצועית, תוכלו לרכוש את הביטוח המקיף והמשתלם ביותר עבורכם.

פתח צ'אט
צריך עזרה?
הי, אפשר לעזור?
דילוג לתוכן